Malum kış ayına girdik, iki çocukla burun tıkanıklığı yaşamak istemiyorum artık. Oda sıcaklığı gece 24 25lerde oluyor ( biliyorum 22 olması gerek ama evimiz soğuk oluyor anca ısınıyor) rahat bı uyku için çok pahalı olmicak bı buhar makinesi önerir misiniz. Birde bu uçucu yağlardan konulan olsa iyi olur güzel hava ve koku versin istiyorum