Selam anneler oglum tam 2.5yasında hic cümlesi yok insanların sürekli üstümde bezi bıraktırt baskısı oluyor ama daha cümle bile kuramıyor anne baba mama abla dede anneanne gel git koy al yıka gibi kelimeleri var komut alıyor kapıyı kapat ısıgı ac dedigimse hepsini yapıyor ama cümle yok bu duruma cpk üzülüyorum bazen biseyler anlatmaya calısıyor ama anlamıyorum yükselen zekanın kitaplarından aldım ama gün icinde tabiki biryere kadar etkinlik yapabiliyoruz spnrasında tv izlemek durumunda kalıyor evin rutin işlerni yapabilmem icin sizlern bebekleri ne durumda öneriniz fikirlernize acıgız😍