Kızlar oğlum 27 aylık. Kıpır kıpır hareketli birazda sıkılgan çok sevecen bi çocuk. Kardeşi doğacağı zaman 33 aylık olacak tam. Şimdi kardeşi olacağını biliyor karnımı açık görünce kardeşim diyor seviyor . Peki doğduktan sonrasını çok merak ediyorum nasıl olur sizce sevgisi nasıl olur veya dışlanmış hisseder mi? Veya gücüm ikisinede bakmaya yeter mi? Süpriz oldu 2. Bebeğimiz. Aslında tek çocuk düşünüyorduk bizimkide tam bir arkdaş canlısı kendi gibi küçük çocukları çok seviyor ona çok güzel bir yoldaş getiriyorum çok mutluyum. Ama içimde de bi yetemicek korkusu var normal mi?