Hayır tabiki, eğer emerek uyuduysa gazını alıp hafif yan yatırabilirsiniz kusma vs durumunda veya reflü yastığı kullanabilirsiniz oda yoksa yatağın altına hafif eğim yapacak ince bir yastık vs kullanabilirsiniz, o uyudukca kendine zaman ayır dinlen güzel anne 40ı da çıkmış zaten bişey olmaz inşallah