Kızlar bir soru soracağım. Bebeğim 16 aylık yürümeye başladığından beri sürekli dışarıda önündeki her nesneyi ellemek için eğiliyor. Sigara izmariti görüyor almaya çalışıyor, renkli çöp paketleri görüyor almaya çalışıyor, dal görüyor almaya çalışıyor. Normal mi??? Çünkü yine çevre baskısı “sen böyle yapmıyordun” “benim çocuğum böyle yapmazdı” “uzağı göremiyor olabilir ” yorumları oluyor.