Reyhan34 germophepe arkadaşlar izlemeyin bakmayın yoksa Allah’a Karlı Günahkar kur olarak gideriz siker söversek ben bakmıyorum sinirlerim altüst oluyor cidden Allah artık görsün bir dur desin yeter beeee
Lalinn germophepe Allah bin belasını versin adi pislik var ya elime verseler ikiye ayırırım böylelerini,biz de yeri geliyor kızıyoruz ama bu kızmak değil bu resmen işkence
Alya-Sena germophepe bebek 4 kasimda ölmüs daha 1 ay olmamis annem izlerken gordum kadinin gozlerinde surme vardi yalandan agliyo birde ben şok oldum acili anne oylemi olur. ay daha 19 aylik sut kuzusu birde resmi vardi ekranda bebegin o öldukden sonraki resmimi bilmiyorum ama kötü oldum. Bunlar nasil insan bu nasil anne Rabbim hakkiyla bakabilecek olana evlat nasip eylesin.
neolmusyaani Fusunf zaten şiddet uygulayan bi anneymis bide cook sakinn isteyerek yapmamıştır ama yine iteklerken falan olabilir
Deletedmom_75 germophepe Gerçekten hiç TV açmıyorum bugün rahatsızım kafam dağılsın diye açtim, kanalları gezerken gördüm. Keşke herkes anne baba olmasa böyle kafasi kırıkları kisirlastirsalar, gerçekten gördükçe ağzını burnunu dagitasim geliyor
balli_cilek germophepe o nasıl bir rahatlık ya hâlâ şaşırıyorum resmen yüzü bembeyazdı soğuktu ölüm soğuğu gelmişti sanki bunlar nasıl ya evladına nasıl rahat rahat söyleyebilir insan benim akşım almıyor Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın ya