Gebelikte bende tiroit oluştu ve bebeğime geçmişti topuk kanında aradılar sonr atekrar baktılar düzelmişti ama benim içim rahat etmedi yine yaptım tekrar yükselmişti 4 5 kez yaptım ve bazen düzeltip bazen arttı sanırım ilaç başlayacaklar tahlili bekliyorum . Düzelmiş deselerde baktırın tekrar lütfen nolur nolmaz beynin etkileyen bir şey çünkü söylemek istedim yaşayanlara bebeğime dua eder misiniz bir de mutsuzum baya
Bebgim şuan 3 ay 13 günlük