serendipty 17 günlük bebeğimin göbek bağı düşmedi. Hiç banyo da yaptırmadım ama artık yaptırmak istiyorum doktor izinde olduğu için soramadım banyo yaptırsam sorun olur mu ?
Gizmokzilla serendipty bir şey olmaz, enfeksiyon kapmaması açısından güzelce kurulayım göbek kısmını. Sadece ilk gün banyo önerilmiyor vücudunda kalan verniks tabakasının emilmesi açısından, onun haricinde banyo yaptırabilirsiniz 🌸
Kelebek_45 serendipty Bende 10 gün yaptıramadım ve bekledim riske atmak istemediğim için vücudunu sildim yüzünü yıkadım sadece sizde öyle yapabilirsiniz.
tlyksm Ben de düşmeden yıkadım eczaneden göbek bağı icin sargı bant isteyin göbeği kapatıyor su geçirmiyor rahatça yikayabilirsiniz
serendipty Kelebek_45 17 gündür füşmedi bağı yatın düşeceğini bilsem beklerim ama çok uzadı sizin 10 gün azmış
Mucize1309 serendipty bizde göbek bağı düşmeden banyo yaptırılmaz yine de siz bilirsiniz çocuk koşup oynuyor mu da pislensin elini yüzünü sıcak islak bezle silin yeter
serendipty Mucize1309 benim de acelem yok aslında ama kaynanam kayınpederim ve eşim sütekli üstüme geliyor çocuğu banyo yaptırmadın diye psikolojik olarak geriliyorum ben de
Mucize1309 serendipty ya insanlar çok tuhaf cidden anne olan sizsiniz en ufak seyde bile insanı geliyorlar ya
lorlukurabiye serendipty benimde bebeğim 12 günlük bende bekliyorum düşmedi ramak kaldı düşmesine ama azıcık birşeyle de olsa bağlı korkuyorum da üzerini değiştirirken altını değiştirirken elini atıyor devamlı