Deletedmom322 Arkadaşlar bebeklerinizi her ay doktor kontrolüne götürüyor musunuz, yoksa zaten sağlık ocağı aylık gözlem yapıyo o yeterli mi oluyo?
ayazasaf Deletedmom322 her ay doktoruna gidiyoruz 1 yaşına kadar her ay görmeli doktoru gelişimini takip açısından sağlık ocağı sizin orda nasıl bilmem ama ebe baştan savma ölçüp bırakıyo ama doktoru her seferinde göğsünü kalbini kulağını va kontrol ediyor
sabirsizbebek15 Deletedmom322 her ay bişey çıkıyor 😁 4 ay oldu az kilo aldı götürdük kakasını yapamadı götürdük sadece bir ker3 öylesine götürdük o da dr değiştirdik o yüzden 😌 bu ay da dişi mi çıkıyor diye götürcez🤓
Deletedmom322 ayazasaf melodininoglu Aliitug05 Özel doktora mı gidiyosunuz? Bizim burda 3 tane özel hastane var 3 ününde doktorları çok ilgisiz, devlette bi doktor var iyi ama o da haliyle çok zaman ayıramıyo, dışarda sıra fazla olduğundan. Dün gittik mesela 3 dk dan fazla ayıramam ben sana dedi, adam haklı da ama ne yapacağım bilemiyorum 🤷♀️
melodininoglu Her ay hem doktora hem ebeye götürüyoruz. Ebe boyuna kilosuna bakıp gönderiyo ama doktor kalbine kolu bacağına gözüne kafasına bakıyor. Yapılması gereken tetkikleri yapıo 🤗
ayazasaf Deletedmom322 özel hastanede doktor ama çok ilgili Allah razı olsun bazen kendisi bile mesaj atıyor mama alımı nasıl danlası devam mı vs diye
Deletedmom322 melodininoglu hatta dün dedim ki ek gıdaya geçerken bi liste falan verecek misiniz nasıl başlıcam diye, ben veremem evde listelerim var ama görüyorsun dışarıyı onun için özele git dedi 🙄
Smiley Deletedmom322 ben kendi doktoruna ihtiyaç olursa götürüyorum . Sağlık ocağından hem doktor hem ebe gelişimini takip ediyor zaten
Deletedmom322 Hatta demir ilacı bestiron başlamıştım ben, burda ki yorumlardan dolayı almıştım. Bana sağlıkocağının verdiğini kullan ben bunu hiç duymadım dedi, bestiron kullanan var mı aranızda
Zeyno111 Deletedmom322 Her ay özel doktoruna götürüyoruz bence sağlık ocağında normal ölçül gönderiyorlar özel doktoru bir çok yerine bakıyor aynı olamaz en azından 1 yaşa kadar bence gidilmeli ☺️
Azizeguney Deletedmom322 ben her ay sağlık ocağına gidiyorum bence hastaneye gerek yok hastanelik bir müdahale gerekirse sağlık ocağındaki doktorlar söylüyor