Benim oğlumda 19 aylık gece emerek uyuyordu gündüz uyandığında sürekli emiyordu. Gün içinde hep oyunlar oynuyoruz etkinlik yapıyorum 2 dk oturayım kucağıma geliyor emiyordu. Ne zaman otursam ya da bir iş yapsam mutfağa gitsem meme istiyor. Misafirlikte sürekli canı sıkılınca meme istiyor. Yani açta olsa tokta olsa sürekli memedeydi. Birgün gerçekten bunalıma girdim 1 dk bile oturamadım sürekli emzirdim sonra çorba yapayım dedim yapana kadar ağladı meme için. Sonra çorbayı yaptım yedirirken vurdu komple halıya döküldü. Normalde asla takmam kırılsın dökülsün kızmam bişey demem ama o gün beni aşırı yorduğu için çok sinirlendim kalktım limon sürdüm memelerime. Her zaman asla böyle birşey yapmam diyen ben malesef yaptım :(( Gel meme mi istiyorsun al em dedim. Emdi kendini geri çekti sustu. Sonra biraz durdu geldi açtı kapadı asla emmedi. Gece emerek uyuyordu. Gece oldu emmiyor sürekli bağırıyor çığlık çığlığa ne kucağıma geliyor ne ayağıma geliyor sallayayım yok. Korkunçtu kendini yerden yere atıyor kafasını duvara vuruyor. Baktım çok kötü oldu emzirmek istedim zorladım. Bak tadı güzel dedim süt sıktım ağzına falan yok asla emmedi. 4. Gün bugün asla emmiyor istemiyor ama o kadar çok ağlıyor ve çığlık atıyor ki. Gece 3 te uyanıyor sabah 6 ya kadar sadece çığlık atıyor. Travma oldu sanki o kadar pişmanım ki. Keşke yapmasaydım emseydi istediği kadar diyorum sürekli vuruyor bana çok üzülüyorum inşallah geçer bu günler :( Bu durumu yaşayan oldu mu ?