unemere pasaklisinkukuli bebeğiniz kaç yaşında ? Eğer sosyalleşmeyi seviyorsa bence çok güzel olur. Ben oğlumu ilk 22 aylıkken götürmüştüm. İlk gün bile hemde biz yanında değildik hemen alışıp saati dolduğunda bizimle gelmek istememişti. 😊 siz de bir deneyin eğer bebeğiniz severse götürürsünüz iyi olur
Zlm pasaklisinkukuli ben 1 yaşından beri götürüyorum sosyal olarakta fiziksel olarakta bence çok şey kattı bizimkinin dersleri iki bölüm halinde yarısında parkur kısmı var diğer yarısında sarkilarla daha ince motor becerisine yönelik şeyler var
pasaklisinkukuli unemere 14 aylık bebekleri cok swviyor ama bebek gok cevremizde ku,eni var ama oda biraz büyük kıskanıyor biraz bir de eltim kavga çıkardı yollamıyor bebegi kv yanına altlı üstlü oturuyorlar
unemere pasaklisinkukuli daha küçükmüş. Benim olduğum yerde sadece bir yer 15 aylıktan itibaren alıyor oyun grubuna. Bi araştırın isterseniz bulunduğunuz yerde alan vardır belki.