Kizlar dün gece saat 3 den sabah 7ye kadar tyvaletteydim ishal kusma mide agrisi bacaklarim tutmuyordu dogrulamiyordum bile hastaneye gittim serum takildi sonra tansiyonum dustu yine serum verildi azaldi ksuma ishal vs ama yurumekde zorluk cekiyorum hala ayakda durunca 2 dk nefesim kesiliyo bulantim yok ama ishalim muz yiyorum patates yiyorum doktor probiyotik verdi onu da iciyorum azalma var ama hala ishalim 2 3gundur ki boyleyim bide kizim var dogru duzgun yemek bile yapamicak haldeyim ne yaparsam gecer yardimci olur musunuz?