Çok sağmiyorum sütümü sadece kızımı anneme bırakacağım da bir iki saatlik sagiyorum süt bir saatten sonra yağ gibi sıvı üste çıkıyor süt sulanıyor niye oluyor ki öyle bir saatte bozulacak değil herhalde bu süt kafam karıştı sonra vermek istemiyorum kızıma öyle icime sinmiyor döküyorum geri sütü