Şuan 5 ay 10 günlüğüz bence 4. Ay atağı 5 ayda oluyor 😀 uykuya geçişler çok zor çığlık çığlığa uyuyor :) onun harici biraz kucak isteği azaldı fakat devamlı ilgi istiyorlar daha küçükler zaten yolu yarıladık diye düşünüyorum benim için ilk 1 ay zordu uykusuzluk oda onun harici bebek bu elbet zorlukları olacak oyuncak değil haliyle ağlayacak gülecek oyun ilgi isteyecek tüm annelere güç kuvvet versin 🙏🏼💕🌸