Lale yaptır kesinlikle canım önlemini al bende yaptırdım kızıma 3 ve 5.ayda herhangi bir yan etkisi yok ağız yoluyla veriliyor zaten bizde ateş falan olmadı benim kızı zaten buyuk çişini cok yapiyodu o şekilde oldu biraz fazla yaptı sadece ama abartılacak kadar fazla da degil. Pişman olmazsın yaptirdigina canım bu bebekler buyuyecek parka vs.gidecek ve oralardan daha fazla bulaşma riski var canım Allah korusun yakalansa bile daha hafif geçirir ha yaptırıp yine ağır gecireni de duydum ben orası da bağışıklıktan kaynaklı sanırım nasip yine de önlem almak gerekiyor yavrularimiz için herşey onların iyiliği sağlığı için