Canım altın çok oynak olduğu için suan bankadan altın almak çok mantıklı değil altının fiyatından pahalıya satıp ucuza bozduruyorlar eskiden dışardan almakla banka arasında 10 tl-20 tk gibi bir fark vardı suan 100-150 tl fark var fiziki altın alma imkanın varsa en azından şu dönemde vadesiz altın hesabı açma bence