13 ekim son adet tarihim adetim 10 gün geciktiğinde söktürücü kullanmadan ne olur ne olmaz bi kan vereyim dedim çünkü ihtimal vermiyorum gebe olduğuma kızım 6 buçuk aylık negatif çıkacak ben söktürücü kullanacam dedim betam devletin acilinde 23 kasım 100.2 çıktı akşamı lekem geldi kimyasal gebelik geçirdiğimi düşüp dra yazdım dr çağırdı özel hastanede kendi drum test istedi özelde de kan verdim 78.78 çıktı kimyasal gebelikte olabilir dış gebelikte olabilir dedi ben devlette tekrar kan verdim 26 kasım 491.4 çıktı değerim sonra dra attım dr bana ısrarla özelde vermemi istiyor ben ertesi gün devlette tekrar verdim 634.4 çıktı değerim sonra güzel artmış dedi seni normal gebe kabul ediyoruz deyip kan sulandırıcılara başladı 2 gün sonra tekrar gel kan ver dedi bu kez özelde ki yine sağlıklı olmadı mol gebelikten şüphelendi kesecikler görüyor ultrasonda ben artık hıçkıra hıçkıra ağlıyorum korkumdan dün kan istedi benden özelde verdim gittim 10 dk arayla gittim devlette verdim özelde çıkan sonuç 946 dr beğenmedi kürtaj önerdi tahliye edilmesi gerek dedi işlemler yapıldı bekliyorum diğer sonucumu diyorum allahım nolursun o sonucumda çıksın kürtaj işlemi başlamadan önce mesaj geldi çıktı diye sonra e nabıza düştü uçarak dra gittim 1591 çıkınca sağlıklı bi artış durdurdu kürtajı pazartesi gününe kaldı ama başka dra gittim bana bu değerle kese görünmez betan iyi sağlıklı artmış neye göre mol gebelik dedi diyor bende vajinadan baktı dedim vajinadanda baksa göremez dedi kesecikler gördüğünü söyledi dedim onlar ne olabilir dedim kan pıhtıcıkları olabilir ya da damar genişlemesi olabilir dedi bugün tekrar bu dra gideceğim 😓

Bu da devletteki değerlerim gecikmemin 18. Günü bugün