tuba0635 Merhaba 3 aylık bebegım var sadece anne sütü ile besleniyor ama mama alip gunde 1 defa versem olur mu acaba boyle yapaniniz var mi kizlar
Damlanurrr tuba0635 ne mutlu size ki bebeğiniz emiyor sırf çocuğa kilo olsun diye mama vermeyin eğer kilosu yerindeyse çünkü çocuk o biberonun kolaylığına alışıp memeyi almıyor sonrasında