alpiimom Oğlum 20 aylık önceden sabah akşam kaka yapardı ama 10 gündür falan çok sık yapıyor günde 6 kere yaptığı bile oluyor ishal gibide değil kakası doktoruna sordum ama birde size sorayım dedim başına gelen var mı
Damlanurrr alpiimom benim oğlum da 20 aylık 2 kere kaka yapar ama ara ara böyle çok yaptığı oldu 4 kere mesela sonrasında düzeldi ama tabi doktor daha iyi bilir nedir ne yapmak gerekir
durununannitoskosu alpiimom Yediklerinden olabilir, isterseniz kefir verin hergün bağırsaklarının düzene girmesi için iyi gelir