bebegim541_ geç değil ama sıkıntı şu, verem aşısı hadi ben geldim yapın şeklinde olmuyor. Belirli zamanlarda açılıyor o aşı. Onu mutlaka sağlık ocağınızdan öğrenin.
Bizim tam taşınma zamanımıza denk geldi, aşı tarihimizde artık o şehirde olmayacaktık. Taşınacağımız koca şehirde kaç sağlık ocağı aradım aşıyı yaptırabilmek için inanın sayısını bilmiyorum.