Evettt kilo vermem lazım ama nasıl 😅
Evlendiğimde 60 kiloydum 2 sene sonra 73 ile hamile kaldım 79 ile doğum. Doğumdan sonra sütüm çok az geliyordu bol su içmeme rağmen az geliyordu bebeğim mamayı sevmedi doktorum anne sütü ile devam o zaman sen bol bol ye iç süt olsun dedi ve bende yiyince sütüm geldi.ama şuan 82 kiloyum bebeğim de 8 aylık ek gıdaya başladık artık zayıflama lazım.eltim sezeryanla doğum yaptı geçen bir akrabamıza benden için konuşmuş ben sezeryen ile doğum yaptım ama kilolarımı verdim o normal doğum yaptım ama vermeyi geç aldı fln demiş buna inat zayıflamam lazım. Siz doğum kilolarınızı nasıl verdiniz motive olsun banada 😊