Eslemsura Arkadaşlar kullanıp memnun kaldığınız uygun fiyatlı varmi acaba . Ben bide kıyma ve blender olan dan istiyorum da awox var bilen varmi kullanan yada
Eski9 Eslemsura ben emsanin Bella Gusto maxiyi aldım ama açıkçası çok memnun kalmadım. Ne çiğ köfte yapıyor ne poğaça yoğuruyor bir kek yapıyor adam gibi onu da mikserle de yapıyordum yani daha fazla beklentim vardı ama malesef. Poğaça hamurunu toplamiyor herşeyi kenarda biriktiriyor. Kıyma çekme ve shake de var da henüz denemek nasip olmadı
Zehra5050 Eslemsura bende 1-2 hafta önce yeni aldim indirimden yakaladım. Karaca Mastermaid aldım , blender gibi bir ozelligi yok ama memnunum hamuru çok güzel yoğuruyor poaca kurabiye vs bütün uçları kullandım gayet güzel hepsi
Sevde123 Eslemsura kayınvalidemde karacanın kıyma içliköfte aparatlısından var bende de karaca mastermaid var kek psta hamurunu poğaça hamurunu çok güzel yoğuruyor kaynanam kendi mKinesini ilk aldığı zaman ben çiğköfte denemiştm arada kenarda birikenleri kendim sıyırıyordum ama onun haricinde oda güzel bi makineydi sadece birZ daha kaba geniş bi makine benm aldığım minnacık sinbo dikiş makineler boyutunda
Eslemsura Eski9 yaa bende Kararsızım Karaca’nın sadece hamur yoğurma makinesini mi alsam acaba bilmiyorum ben de Çok Kararsızım
Eski9 Eslemsura hiç bir fikrim yok inanın bende çok araştırdım herşey içinde olsun dedim bunu aldım ama çok işlev olunca mi performansi düşük bilemiyorum hamuru toplamamasi beni delirtti gerçekten zaten ben yogurmaya sinir olduğum için almışım bu makineyi bir de kenarlara topluyor hiç bir anlamı kalmıyor bu şekilde. Toplaması için un ekledikce hamur sertleşiyor bilmiyorum yani ben bu üründen ay bayıldım harika diyemicem şuan tabi diğer aparatları da kullanmadım henüz
Eski9 Zehra5050 pogacayi yogururken nasıl yapıyorsunuz toplamiyor bir türlü hamuru kenarlara biriktiriyor toplaması için un eklersem de bu sefer hamur sertleşiyor püf noktası nedir yoksa son anda kendimiz mi topluyoruz tezgaha alıp anlamadım ben makinenin ne anlamı kaldı o zaman 😁🙈 aparatları da küçük geldi bana biraz daha geniş yapsalarmis daha çok alana ulaşıp kenarlarda biriktirmezdi malzemeyi. Bir keresinde içli köfte içi denedim bin pişman oldum o gün yogurmuyor çünkü sürekli kocaman top gibi yaptı hiç karıştırmayip kenarlarda biriktirdi bilmiyorum suanlik poğaça içli köfte çiğ köfte hamurlarını yapmasını hiç beğenemedim ben mi kullanamiyorum anlamadım 😁
Zehra5050 Eski9 poaca hamuru zaten ele yapışan bir hamur oluyor fazla toplamasına gerek yok makinanin 4-5 ayarında güzel yoğuruyor. Kurabiye, içli köfte, çiğköfte gibi hamurları da çırpıcı değilde üçgen gibi olan başlıkla yapılıyor. Ben memnunum suan
AlyaMeyra Geçen gün fakirinkini aldım her aparatı denedim hemen çift kanca hamur yoğuruyor pizza hamuru yoğurdu mükemmel yaptı 5dk da topladı. Karıştırma ağaratında Çiğköfte denedim ama iyi yapamadı kenarları iyi katıştıramadı. Pandispanya yı bayaa güzel yaptı deneyimlerim bu kadar 🥰 kıyma aparatını bs almayı düşünmüyorum
Eslemsura AlyaMeyra biz cogkofte çok seviyoruz neredeyse her hafta sonu aliriz o derece inaninki en çok cigkofte icin almak istiyorum
Sevde123 Eslemsura hayır deneyeceğim diyorum ama henüz fırsat bulamadım hamuru kusursuz yoğurdu çiğköfteninde hakkından geleceğini düşünüyorum😃
Sevde123 Eslemsura çiğköftede bulgurlar hep köşelerde kaldı sürekli kaşıkla müdahale etmek zorundaydım pek sevmedim açıkçası o konuda
Eslemsura Sevde123 ya bende herseyden çok çiğköfte için almak istiyorum biz eşimle çok seviyoruz sürekli dışarıdan alırız