Selam kızlar. 2 ay önce eşimle acaba arayı açmadan bir çocuk daha mı yapsak diye düşünüyorduk. Birkaç kere korumasız ilişkimiz oldu. 4. Adet gecikmesi gününde kan testi yaptırdım. Beta 10 çıktı. Ertesi gün adet oldum. Değerim 6ya düştü. Bu arada ben biraz daha detaylı düşündüm. Kızım 2 yaşına gelse daha iyi olur diye. Bu sefer adetim 7 gün gecikti. 2 hafta önce doktora spiral taktırmaya gitmiştim. Hastenede yapılmıyor şehirdeki sağlıklı yaşam merkezine gideceksin dedi. Orayı aradım adetken geleceksin dedi. Adet olmayı bekliyorum ama olmadı. Neyse bu arada ben doktora kontrole gittiğimde 1 ay kadar önce o zaman doktor benden Smear de aldı. Bu sabah gebelik testi aldım freely marka pozitif çıktı. Normalde adet düzensizliği olan biri değilimdir. Geçen ay 6ya düştüğünde acaba hamile olma ihtimalim var mı?
Beta hcg hamile olmadan yükselen var mı aramızda? Salı günü doktor randevum var. Bir de eğer hamileysem hamileyken Smear testi yAptırmanın bir sakıncası var mı? Umarım bilgisi olanlar vardır…