fizikcianne Kızlar bebeğimin göbeğinde kurumuş kan vardı göbek bağı düştükten sonra olmuştu. Bugün yaktılar. Temizlediler. Dezenfektan verdiler crystalin adı. Bu dezenfektan göbeğinin içine mi sıkılacak? Kullanan var mi?
tosbiksmoms fizikcianne oğlumun da göbeğini yakmışlardı ama hiçbirşey vermediler kullanmamız icin kuru tutun yeter demişlerdi.
fizikcianne 123fff yok çok basit bir işlem 1 dakika sürüyor. Yakmak denince bende acıyacak sanıyordum ama doktor anlayayım diye elime tuttu hiç acı yok. Ucu gümüşmüş o yüzden yakmak diyorlarmış. Bebeğiniz sadece korkudan bağırır acıdan değil