Serap058 Merhaba ben bebeğime kullandım size detaylı anlatmak isterim, bebeğim gece geç uyuyordu uykuya geçişte sorun yaşıyorduk ve ben bu damlayı aldım 3 gün 3-4 damla kullanayım gece uykusu düzene girsin bırakayım diye düşündüm alırken. Damlayı verdikten sonra bebeğimin hemen uykusu geldi ve direkt uyudu o esnada doğal olmadığını anladım çünkü uyku ilacı gibi bir etkisi oldu. Bebeğim uyudu evet ama ertesi gün gündüz uykuları çok iyiyken inanılmaz bir huysuzluk ve uykuya geçişte daha çok ağlama sorunu oldu, ben yine 3 gün kullandım ki çok pişmanım hergün aynı sorunu yaşadık resmen yan etki yaptı ve çöpe attım. Bu yüzden hiç tavsiye etmem ama yine de sizin kararınız tabiki, üstelik sikayetvar’a sonradan baktığımda benimle aynı sorunu yaşayan bir sürü insan olduğunu gördüm keşke daha önce baksaymışım