Zefna Kızlar 15 günlük anneyim, sol gögsüm sürekli ıslanıyor. Emzirip boşaldığını düşünsemde biraz sonra diğerini emzirirken sol gögsüm yine karnıma kadarıyla ıslanıyor. Sürekli atlet değiştiriyorum. Bu durumla baş edebilen var mı ?
petitehatunn Zefna emzirirken manuel pompayla çek. ya da kapalı kalkan koy.oraya biriksin süt. Daha yeni olduğunuz için vücudunuz fazla fazla üretir. bebeğinizin emmesi düzene girince süt üretiminiz de düzene girer
AtaTrkmn Zefna zamanla göğüs terbiye oluyo düzeliyo o durum gerçi benim bebeğim 6 aylık arada hala olur o dediğiniz akma durumu😬 Ben düzenli sağdım doğduğundan beri hem sütün azalma durumunuda ortadan kaldırıyo benim gözlemlediğim☺️
Esilyade Zefna lansinoh göğüs pedi bu durumu gayet idare ediyor Maşallah güzel bir şey emzirirken diğeri akar çok yeni senin düzene girer
Smiley Zefna sağın buzluna koyun ! 3 -4 ay civarı yetmemeye başlıyor sonra o sütler ilaç gibi geliyor .
Gunes_kiz Zefna zamanla düzelir canım henüz göğüsler terbiye olmadığı için birini emzirirken diğeri akıyor ya da dolunca akıyor.
sarisipsi Zefna ben çözümü lansinoh göğüs pedinde buldum 4 aylık olmak üzereyiz hala göğsün terbiye olduğu filan yok bi kere takmasam yada sütyenim azcık kaysa üstüm başım sırılsıklam oluyo
Bahar47 Zefna benim de öyleydi maalesef bebeğim de meme reddi yaptı emmiyor şu an ben bunu sonradan fark ettim. Emzirmeden önce biraz sağın
Ftmsvnc Zefna evet ilk başlarda çok oluyordu ara ara hala oluyo ama baya düzeldi elimle tutuyordum ucunu akmasın diye
Melek36 Zefna sağabiliyorsanız sağın aynı şeyi özellikle geceleri yaşıyorum. Artık birini emzirirken diğer göğsümü de açıp göğüs pedi sıkıştırıyorum.sütler oraya akıyor atlet ıslanmıyor.gerekmez diye göğüs pompası almamıştım. Olsaydı pompa ile sağardım. Sizin varsa sağın