Doğduğu 2. Günden itibaren sarılık var fototerapiye girdik 18 den 13 düştü. Ve 37 günlük olduk hala değer 13 sürekli kan tahlili yapıyorlar mama da verdik şekerli su verin dediler onu da verdik geçmedim ikinci kez fototerapi aldık hala aynim kilo alımı çok güzel 1700 almış açlıktan da değilmis öyle de dedi doktor. Anne sütü sarılığıymiş