Kbrrunal 2 aylık bebeğim var sürekli pişik oluyor 3 farklı bez denedim hepsi de pişik yaptı pişik yapmayan bez öneriniz var mı
BENOYLEUYGUNGORDUMM Kbrrunal benim bebeğim de öyleydi sleepy kullanıyordum primaya geçtim o ara Dr da pişik değil bu mantar dedi travazol kullan dedi kullandım hemen geçti ama pişik gibiydi bakıldığında yani mantara da benzemiyordu