Mom9 Erenarden1 2gün önce yaptırdım. Başta yaptırmakta tereddütlüydük. Bir kaç görüş aldık. Sonunda çocuğu fanusta tutamayacağımız için özellikle Türkiyenin cılkı çıkmış göç politikası yüzünden yaptırdık. Hiç bi yan etkisi olmadı
bgmbrn Biz de geçen hafta yaptırdık. Baya araştırdım sorduğum doktorlar hep yaptırmamızı önerdi. Ben de sonradan pişman olacağımıza önlemimizi alalım dedim. Benim kızımda herhangi bir yan etkisi de olmadı.