Glsmnn 2 yaş canım eşimin mide ilacını yutmuş 1 tane içmiş odaya Bi girdim yere düştü babanın ilacını içtim yatağın altına gitti dedi emin olamadım ama yalan söylemez dedim içtin mi dedim evet dedi 2.yi de içti galiba dedim hemen hastaneye götürdük 30 ağustostu doktor yok kötüydü Rabbım bidaha yaşatmasın.Kendi doktorumuz ve acilen Bi doktor geldi hemen midesi yarım yıkandı çok hareketli olduğu için korkuyo artık hastanede hortumu çıkardı,aktif kömür içirdik oyalaya oyalaya hepsini içmedi.Kan alındı serum takıldı gece de çıktık.Allaha şükür Bi sıkıntı yoktu.