her bebeğin cildi farklıdır her şey her bebeğe yaramaz.ama size kesinlikle sarı kantaron öneriyorum bir yaşına kadar pişikten çektim.ve kesinlikle her altıını açtığınızda ıslak bırakmayın ve mümkünse lavaboda ılık su ile yıkayın bende birtek bu işe yaradım.başka birinin evine bile gitsem heo yıkadım.pahalı kremler bende bir şeye yaramadı.