Cubukkrakerim ben 3.5 aylıkken başladım maalesef zor oluyor ayrılmak evet. Ben sütümü sağıp bırakıyorum yarım gün çalışıyorum zaten süt iznimden dolayı, ben gelene kadar bir defa biberonla emiyor ilk zamanlar zor alıştı ama emzikle kandırarak verdik. Şimdi 5ay 11 günlük sütüm azaldı mama vermeden ilerlemek istiyorum ben de Allah size de kolaylık versin