Merhaba lazer olduktan sonra özellikle sağ koltuk altımda ağır bir ter kokusu var. Deotak ve rexona kullandığım halde birkaç saat sonra tekrar ter kokusu oluyor surekli duş alırım temizliğimi yaparım ama artık kesin çözüm istiyorum. Ve koltuk altımda kararma da olmaya başladı önerileriniz var mı teşekkürler 😊