Kızlar merhaba bebeğim 9 ay 3 günlük ve şimdiye kadar hiç emzik biberon kullanmadık hep emzirdim sorunum şu 2 tane dişi var başlarda bazen ısırıyordu ve yapmamasını söylüyordum 2 gün önce iki mememide kanatınca sert bir şekilde kızdım ve bebeğim 2 gündür memeyi emmiyor gördüğünde kanatana kadar isiriyor. 2 gündür ağlıyorum biberon vermek istemiyorum emzirmek istiyorum ama ne yapabilirim nolur yardım edin. Silikon uc taktim ağzına sürmedi memeyi suan sağıp bardakla veriyorum ayrıca kızım memede uyurdu memeye çok düşkündü 2 gündür gece 4e kadar uyumuyor emmedigi icin ne yapabilirim çok üzülüyorum abuk subuk alcagini almıştır emzirme diye yorum yapacaklar hiç zahmet etmesin. Emzirmeyi destekleyen annelerin yardımına ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.