Tam bir yaşında bebeğim sıralama yürüme yok, ayaklarını hep bu şekilde basıyor, fotoğrafları yükleyeceğim şimdi. Yorumlarınızı merak ediyorum
Bu arada eşim de ben de 14 ay civarı yürümüşüz, şimdiye kadar çok üstelemedim yürüsün etsin diye çünkü oturması emeklemesi vs hep geç oldu, bize çekmiştir diye düşündüm.