LohusaCicegi Yani insandan insana değişiyor işte. Hediye anlayışı bence gayet düşünceli, nazik bir hediye olmuş. Ayrıca kimseye beğendirmek zorunda değilsiniz, almak gibi zorunlulukta yok. Hediye içten gelen bir şeydir. Dusunulmek insanı mutlu eden şey hediyenin değeri değil bence. ☺️