Ulkermadn Uslu kendi kendine oynayan bebeklerim Gitti yerine huysuz ağlayan bebekler geldi hele bitanesi sürekli kucak istiyor tüm gün o agaldikca diğer bebeğimde ağlıyor ikinci azı dislerimiz kaldi acaba onlar mı 2 yaş sendromumu nedir bilemiyorum
anorganikanneeee Ulkermadn muhtemelen 2 yaş sendromu. Kızımda 20 aylık, yanından geçersem bile ağlıyor.
Ulkermadn anorganikanneeee benimkiler de oyleler sürekli mızmız bana genelde bir de başkasına normaller