Merhabalar anneler ikizlerim 3 aylık olmak üzereler ikiside burun tıkanıklığı ve öksürük var evimin kombisini ne kadar yüksekte yakarsam yakayım yatak odam ısınmıyor ısınmadığı içinde sabaha kadar odada elektrikli ufo yakıyorum hiç kapanmıyor 12 saate yakın. Tıkanıklık ve öksürük ondan kaynaklı olur diyorlar oda nemlendiricisi alsam onu yakarken kullansam fayda eder mi nasıl kullanmalıyım sürekli mi hiç bilgim yok birde nemlendirici önerisi olan varmı marka model hiç bi bilgim yok yardımcı olabilir misiniz güzel anneler 🥺