Kızlar merhaba. Kızım 9 aylık. Geçen gün ateşi 38 oldu. Boğazı yara olmuş. Enfeksiyon dedi doktor ve antibiyotik verdi. Ateşi tekrardan çıkmadı. Ama iştahı yok. Sürekli emen çocuk emmek istemiyor belli ki boğazı ağrıyor. Ne yapmalıyım 🥺 kafayı yiyeceğim