yokolmaz Baby_5 kadın doğuma gidin ,evde ne yaparsanız yapın ,gecmiyo ,daha çok ilerleyip idrar yolu enfeksiyonuna kadar çevirebilir ,
yokolmaz Baby_5 doktor zaten size veriyo kaşıntı için ,ben şimdi kndi kullndgim ilacı söylesem bana yarayan size belki fayda etmicek kötü olcak en iyisi fazla beklemeden bı kadin doğuma gidin .
yokolmaz fatma_6141 sirkeli su daha çok azdiriyo ,kullnan biri olarak daha beter yol açabilir .belkide benim tenim çok hassas olduğundan dir .
Mimoza-kizim Baby_5 canım kadin doguma git mantar icin fitil veriyor ama kısa surede olsa gecmesi icin pamuğa sirke döküp alt bolgene sür biraz yanıyo ama kasintisi geciyo kasindikca yapabilirsin bakteri oldurme ozelligi oldugu için sorun olmuyo ben cok sık geciriyoruk mantar enfeksiyonu