arifekldrm iki defa çok sezaryen oldum çok kolay iyileştim hiçbir sorun yaşamadım. Spinal anestezi en iyisi, bebeğinizi görüyorsunuz ve hemen bebeğinizi emzirebiliyorsunuz. Sezaryenin sırrı harekette çok dikkat ve bol yürüyüşle iyileşme hızlanıyor. Uyuşukluğumun çözülmesinden itibaren hiç yatmadım desem yeridir. Size de sağlıklı doğumlar diliyorum
Üstte gördüm yazayum, baş ağrısı bel ağrısı hiçbir yer ağrısı yaşamadım ikisinde de. İlk yürümede karşıya bakmanız lazım bunu zaten hemşireler söylüyor. Anesteziyi yapan doktor doğru yaptıysa ve sizi doğru yönlendirdiyse bir tüp kan vermek gibi basit bir işlem spinal anestezi.