ebruli6034 merhaba 47 günlük kolik bebek annesiyim. Abartısız her gün akşam ağlama krizlerimiz var.ilk zamanlar bizde öyleydim hatta ben kabullenemedim. Doktoru da bebeğiniz kolik diyince kabullendim. Her 6 bebekten 1 i kolikmis.doktor bize bağırsak filorasi gelişiminde gaz problemi olduğu için bu sürecin geçici olduğunu söyledi.3-6 ay arasında geçer dedi.bebek kendi kendine hareket etmeye başlayınca gazını cikartmaya başlıyor. Her beslenmeden sonra mutlaka gaz çıkartmaya çalışın.bir yastık ya da battaniyeyi rulo yapın gün içinde karın boşluğuna gelicek şekilde yüzüstü yere bırakın bı 5 dakika egzersiz yapsın. Mutlaka yanında olun kafalarını henüz uzun tutamiyorlar yüzünü bastırıp nefessiz kalmasın.bize biogaia bağırsak filorasi düzenleyici damla verdi ama biizde faydası olmadı hatta çıldırttı sizde doktorunuza sorarak gaz damlası, probiyotik ve bağırsak filorasi düzenleyici damla alabilirsiniz.gun içinde iyi olduğu saatlerde karnına masaj yapıp ayaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettirin iki ayağını birden saat yönünde çevirip karnına bastırın videolar izleyin bunları nazik yapın Allah korusun kalça çıkığı olmasın.kriz gelince en önemlisi sakin kalmaniz gerekir.sarki söyleyip ayakta dans edin çocuk karnı elinize gelecek şekilde olsun.sicak havluyu baldiriniza koyup bebeği karın üzeri üstüne uzandirin.omzunuza karnı gelecek şekilde alıp dans edin şarkı söyleyin.bizim ki süpürge sesi seviyor açıyoruz sakinleştirir.youtube da vs.yediklerinize dikkat edin.bazi doktorlar annenin beslenmesi çocuğa gaz olarak geçmez diyor ama emziren annede geçiyor bence deneyimledim.esinizle kesinlikle tartışmayın bebeğin yanında hissediyor ve bu daha çok ağlamasına sebep oluyor.son olarak şapkasız durdurmayın üşütmeyin yani bebeği. Umarım faydası olur…