aslimihrahuseyin evet bebeğim 2 aylık olacak aynısını bende yaşıyorum. Her emzirmede illa yapıyor , sadece gece emmesinde yapmıyor, bende ilkten yaptığı zaman gazdır dedim,ama değil.
Acaba dedim kakasimi var
Acaba dedim süt istedigi kadar mi gelmiyor , sinir mi yapıyor. Ama o sırada göğsümü sıkıyorum, e bişeylerde geliyor
Şimdide bağırsaklarından şüpheleniyorum
Harekete geçip agri mi yapıyorlar acaba , çünkü bizimki illa gün içinde yeşil kakada yapar
Bağırsak enfeksiyonu olabiliyormuş
Zaten iki sebebi var
Ya süt az geldiği için yada karnı agiriyor