yasolinko sağma süt vermem gerekirse 120 sağıp verip 4-5 saatlik oluyor. Genelde gece veriyorum sağıp 120yi. Gece uyanıp da meme emmeye başlayınca gözler gidiyor. Emmiyor. Uyku ağır basıyor. Öyle de olunca beslenemiyor. Ben de gece beslenmesini sağıp vereyim bare diyorum ve 120 veriyorum. Verimce de 4-5 saat götürüyor. Normal mi saatine göre 120 ? Yine mi fazla sizce 2 buçuk aylık bebek için? Sizin kaç saat oluyor o kadar aylık çocuğa ?