birbebekbiranne_ biz daha başlamadık 3. Aylık bebeğim anne sütü alıyor doktorumuz 4. Ayın sonunda tadımlara başlayabilirsin dedi haşlayıp püre halinde çay kaşığı tatlı kaşığı yemek kaşığı, içine biraz zeytinyağı biraz anne sütü koyduktan 3 gün kuralıyla ilerlememiz gerektiğini söyledi öyle yapacağız bakalım her doktorun tavsiyesi başka siz kendi doktorunuza danışın isterseniz ya da tadımlarla başlayın