Cilekbiskuvi bende 4. Aya kadar biraz annemle biraz kayınvalidemle baktım, bebeğimin biri alerjik ve kolikti hiç durmuyordu, gittim onlarda kaldım ama psikoloji falan kalmamıştı bütün düzen bozuldu eşimle asker arkadaşı gibi olduk. Sonra az az kendim kaldım ve 4 aydır kendim bakıyorum, inanın daha kolay çünkü bebişler dünyanın en uyumlu canlıları biraz zorlanırsınız ama hemen düzen oturur. Kendiniz bakın hem sadece sizin kurallarınıza göre büyür. Hem de sürekli birilerinden akıl duymamış olursunuz☺️