karadenizl Kızlar sezeryan olalı 3 gün oldu özellikle geceleri boğazım bi anda kuruyo öksüremiyorum da dikişlerim patlıcakmış gibi oluyo napcam yardım edin 😭
Bayanseker karadenizl başını yüksek tut canım ben bı ara nerdeyse oturur vaziyette uyuyordum onun dışında ılık şeyler iç ılık bal şerbeti rahatlatır ve sıcak su buharını solumak da baya rahatlatıyor
bebisim67_ karadenizl of ben de de aynı durum var yedinci günü sezeryanmin ilk günden beri oksrk bar canımdan can çıkıyor sanki böyle.bir şey yok dikişler patlck resmen dediğiniz gibi
bebisim67_ karadenizl ben de bol su içiyorum kahve içiyorum hemşire günde üç tane Türk kahvesi iç dedi Sizin amlyatta snra mi başladı öksürük Benm hamllegn son haftaları vardı ama bana diyorlar o değildir narkozun etkisidir bide benim balgamlı hırıltılı 😢🥴
karadenizl bebisim67_ evet ameliyattan sonra başladı bnm bide özellikle geceleri oluyo başımı da yüksek tutuyorum ama hiç fayda etmiyor