smy23 Ben biraz takıntılı anneyim sanırsam park beşiğini camın duvarına tarafa koyduk orada petek vwr ama beşiğe çok as faydası var vicdanen rahat edemedim acaba kızım üşüdümü duvardan soğuk geldimi diye sizler beşiği hangi tarafa koydunuz
Ceka smy23 Neden bilmem cam önüne hiç koymadım Kendimce önlem diye düşünüyorum neyin önlemi bilmiyorum ama. Tercihim hiç cam kenarı değil
Kizannesiiiii smy23 bizde de baba takıntılı aynı şekilde duvar tarafında park yatak babası hep bu çocuk üşüyor burda dediği için ben n son yatakla duvar arasına yastık koydum baya yer çözdük