Hiç takılmayın en azından yiyor.benim oğlum fotosentez yaparak yaşardı 11 yaşına giriyor şunun surasinda geçen yazdan beri acıktım anne diyor ama yemesi 3 yaşına girecek kızım kadar🤷 kızımda çok şükür yer kendince gayet iştahı yeterli ama o da 18 ayından beri gram kilo almıyor 🤷