dmrcbeyza Kızlar sıktığımda iki taraftan da noktaciklar şeklinde geliyor bu şekilde beebegim doyar mi ki sizce mama vermeli miyim
morsevenanne9 dmrcbeyza benimde ağzı pamukcuk olunca tek memeyi emmeye başladı önceden ikisinide güzel emiyordu şimdi çok emmiyor galiba dolu kalıyor göğüslerim taş gibi sert sert sagıncada boşalmiyor çok napicam bilmiyorum ağrı yapıyorlar
Egenin_pamugu dmrcbeyza benimde öyle Dr baktı oho 2-3 çocuk doyar bu sütünle demişti ki zaten bebek emdikçe dahası gelecektir :)
Mirapinarli Emzirdikçe süt daha güzel geliyor yetmediğini düşünüyorsanız geçici süre kullanın ama geceleri tok karnına daha iyi uyur gündüzleri emzirin sadece sizin içinde bebek için de daha iyi olur emzirmeye devam ✅😇🩷
isufumveben dmrcbeyza bence daha çok gece emzirin gece emzirdikce süt daha çok artar sütünüze güvenin siz dışardan anlayamazsiniz bebeğinizin cisli bezi 4 5 tane ise emzikten sonra huzurlu sakinlesiyorsa doyuyordur